בחירת יאכטה לאירוע

בחירת יאכטה לאירוע

חיפשתם וחיפשתם כיצד לערוך אירוע שחושב מחוץ לקופסה, ולבסוף מצאתם את עצמכם בעיצומו של אירוע שבכלל מתרחש מחוץ ליבשה! אירועים על יאכטות הולכים וצוברים תאוצה בשנים האחרונות, כשיותר ויותר חוגגים וחוגגות, מבינים שאירוע ביאכטה מפוארת הוא איננו דבר מה ששמור רק לעשירון העליון. בהשקעה כספית משתלמת, ניתן לשכור יאכטה מפוארת ומהממת ולהקים אירוע שייזכר לעוד שנים ארוכות וטובות. אז כיצד בוחרים את היאכטה המתאימה ביותר לאירוע? הנה כמה פרמטרים חשובים שמומלץ שתקחו בחשבון.

כך תבחרו יאכטה לאירוע

בקשו ייעוץ מקצועי

לא נלאה אתכם במידע שאינכם מצויים בו. למועדוני היאכטות יש מגוון רחב של יאכטות שונות לאירועים ומטבע הדברים שאינכם מתמצים יתר על המידה בדגמים הקיימים. בעזרת ייעוץ מקצועי הניתן מטעם מועדון יאכטות, תוכלו לקבל מידע מקיף על צי היאכטות ולבחור את הדגם שיתאים למספר המוזמנים. כך לצורך הדוגמה ישנה האפשרות לשכור יאכטת קטמרן אשר מיועדת למספר אנשים מצומצם. יאכטה שכזו תתאים למשל למסיבת רווקים או רווקות או לאירועים רומנטיים בהם אינכם זקוקים לשפע של מקום.

מה התשלום כולל?

דבר נוסף וחשוב לא פחות הוא בדיקת טיב העסקה. האם התשלום כולל רק את היאכטה? או שמא אתם יכולים גם לקבל סיוע ועזרה בתכנון האירוע עצמו. ביאכט קלאב אנו שמחים להעמיד לרשות לקוחותינו צוות מקצועי המתמצה בהפקת אירועים בים. צעד אחר צעד, נבין את משמעות האירוע עבורכם, מה החזון שאתם רואים לנגד עיניכם, ואנו כבר נדאג לסייע לכם כדי שהחלום יהפוך למציאות.

חברה עם מוניטין

חשוב לבחור בחברה שמחזיקה במוניטין איכותי. כיום ניתן למצוא שפע של חברות המאפשרות השכרת יאכטות לאירועים, ורק מעטות באמת עונות על כל הסטנדרטים הנוקשים. חברת יאכט קלאב פועלת מטעם מועדון היאכטות הוותיק בישראל שיא גל. אנו שמחים להעמיד לרשותכם לא רק צי יאכטות מפואר, כי אם צוות איכותי וניסיון של שנים ארוכות בענף היאכטות בישראל.

Leave a Reply

Text Widget

Nulla vitae elit libero, a pharetra augue. Nulla vitae elit libero, a pharetra augue. Nulla vitae elit libero, a pharetra augue. Donec sed odio dui. Etiam porta sem malesuada.

תגובות אחרונות

    הזמינו יאכטה
    close slider

    מקור של ליד
    שם פרטי*
    טלפון נייד*
    דוא''ל
    מס משתתפים
    תאריך אירוע
    WhatsApp chat
    דילוג לתוכן