היתרונות של יאכטה ליום גיבוש עובדים

מה הם היתרונות של יום גיבוש על יאכטה?

החלטתם שאתם רוצים לצ'פר את העובדים ביום כיף על חשבון החברה? מעולה! ביאכט קלאב אנו שמחים להציע ללקוחותינו צי יאכטות מפנק ומפואר הכולל שפע של הפעלות ואיך לא – את הנופים המרהיבים של הים הכחול עם אופק שאיננו נגמר. אם אתם מתלבטים היכן לערוך את יום הגיבוש ההולך וקרב, אז כאן אספנו עבורכם מספר יתרונות בולטים של יום כיף לעובדי החברה על יאכטה! מאחלים לכם קריאה נעימה, צוות יאכט קלאב.

שבירת שגרה

טיול לצפון? מסעדה? כל אלו ללא ספק שוברות את השגרה, אך איפשהו גם מדובר באירועים שהם די רגילים ומוכרים. בעוד שמרביתנו כבר נסענו לצפון או לדרום אינספור פעמים, ובעוד שמרביתנו כבר ביקרנו באי אילו מסעדות שונות שמציעות טעמים מרעננים ומשובחים, הרי שמעטים מאיתנו חוו את נופיה של ישראל מתוך הים וראו את קו החוף המרהיב דרך יאכטה מפנקת. כחלק מגיבוש עובדים, חשוב ליצור חוויה משותפת, ועל כן, בחירה ביאכטה מפנקת יכולה להיות דרך נפלאה לבסס חוויות חדשות ומרהיבות.

הדרכות מרתקות

כחלק מן השהות על היאכטה, צוות יאכט קלאב ישמח להקנות לכם גם ערך מוסף מרתק וחוויות פרקטיות נהדרות. רוצים להיות סקיפרים ליום אחד? יחד נלמד אתכם כיצד משיטים יאכטה הלכה למעשה ומה צריך לעשות כדי לגרום לכל הפלא הזה להתקיים. זה דבר אחד לשוט על כלי שיט, וזה דבר אחר לגמרי להיות בשליטה על כלי השיט ולנווט בים הפתוח. תשכחו מן התחושה של אספלט ושרטוטים על הכבישים, כאן מדובר בחוויה אחרת לחלוטין!

תחושת פאר ופינוק

בסופו של יום, העובדים שלכם היו רוצים להרגיש שמוקירים להם תודה על כל העבודה הקשה. עם יאכטה מפנקת, נופים נהדרים, כיבוד ומוזיקה, העובדים שלכם ירגישו שהם מקבלים את התודה שמגיעה להם, ואתם כמנהלים או בעלי העסק, תתרווחו לכם בנחת ותראו כיצד כל החבר'ה הטובים שבמשרד מתגבשים.

Leave a Reply

Text Widget

Nulla vitae elit libero, a pharetra augue. Nulla vitae elit libero, a pharetra augue. Nulla vitae elit libero, a pharetra augue. Donec sed odio dui. Etiam porta sem malesuada.

תגובות אחרונות

    הזמינו יאכטה
    close slider

    מקור של ליד
    שם פרטי*
    טלפון נייד*
    דוא''ל
    מס משתתפים
    תאריך אירוע
    WhatsApp chat
    דילוג לתוכן