מחפשים הפתעה ליום ההולדת?

רוצים להפתיע את הקרובים שלכם לקראת יום הולדת קרב?

ביאכט קלאב יש לנו את ההצעה המושלמת עבורכם! – יאכט קלאב מתמחה בהפקת מסיבות ואירועי שמחה על יאכטות, ומספקת לכם שילוב שבין אווירה קיצית נפלאה, לבין חופש ונופש (ממש כמו בחו"ל). צוות היועצים של יאכט קלאב מעמיד לרשותכם צי יאכטות מפואר ומגוון, זאת לאור העובדה כי יאכט קלאב פועלת מטעם שיא-גל, בית הספר לשיט המוביל והוותיק בישראל.

מה יום הולדת על יאכטה יכול לכלול?

עצם העובדה שאתם עושים הפתעה לאדם האהוב עליכם ומביאים אותו ליאכטה מפנקת, היא כבר דרך מרשימה למדי להפגין כלפיו אהבה והערכה. אבל אם נשים לרגע בצד את העניין שבמחווה לכשעצמה, אז הרי שישנם מגוון יתרונות לחגיגת יום הולדת על יאכטה, אותם נציין עבורכם להלן:

חוויה ייחודית

בעוד שמרביתנו רגילים כבר לטייל בנופיו של הצפון, או לשבת בבר או מסעדה, הרי ששיט על יאכטה, יכול להוות כשבירת שגרה מעולה עבורכם ועבור החוגגים ברי המזל. עתה, תוכלו לראות את נופיה של ארץ ישראל ממערב ולצפות בקו החוף הססגוני עם גוש דן האורבני שיעניק לכם חוויה יוצאת מגדר הרגיל.

עוזרים לכם בארגון!

לצד העובדה שכדי שכל הדבר הזה יקרום עור וגידים, אתם צריכים להידרש לאי אלו תכנונים סבוכים ולוגיסטיקה, המומחים של יאכט קלאב ישמחו לעמוד לשירותכם ולסייע לכם במלאכה. לרשותכם צוות יועצים המיומן בהפקת אירועים מורכבים ושמחים. נשמח לסייע לכם ולייעץ בכל שאלה!

הרפתקה ליום אחד

אין דבר נהדר מלצאת להרפתקה חדשה שמטעינה את הגוף באנרגיות חדשות. עצם השהות על היאכטה, הנופים, המוזיקה שתלווה את המאורע והחוויה החדשה עם האנשים האהובים עלינו מכול, כל אלו, יש בהם כדי להפוך את ההפתעה ליום ההולדת למרשימה ומרעננת.

Leave a Reply

Text Widget

Nulla vitae elit libero, a pharetra augue. Nulla vitae elit libero, a pharetra augue. Nulla vitae elit libero, a pharetra augue. Donec sed odio dui. Etiam porta sem malesuada.

תגובות אחרונות

    הזמינו יאכטה
    close slider

    מקור של ליד
    שם פרטי*
    טלפון נייד*
    דוא''ל
    מס משתתפים
    תאריך אירוע
    WhatsApp chat
    דילוג לתוכן