זה רק אתם והים

זה רק אתם והים

והצוות שלכם ביאכט קלאב!

קודם כל ברוכים הבאים,

אם הגעתם אלינו למאמר הזה (או כל מאמר אחר), אז זה סימן שאתם מחפשים להפיק אירוע על יאכטה ממגוון סיבות ונסיבות משמחות. במאמר הבא נרצה לספק לכם קצת עלינו, מה הקונספט שלנו, איפה אנחנו יושבים ובעיקר – למה לבחור דווקא בנו על פני המתחרים.

יאכט קלאב מבית שיא גל

יאכט קלאב היא חברה המתמחה בהפקת אירועים על יאכטות. כשאנחנו אומרים אירועים, הכוונה היא הכל מהכול! מסיבת רווקים ורווקות, הצעות רומנטיות, בר ובת מצווה, ימי הולדת ושלל סיבות מקוריות אחרות.

חברתנו היא מבית היוצר של שיא-גל, מועדון היאכטות ובית ספר לשיט המוביל והוותיק בישראל. עם הניסיון העשיר, הצוות המקצועי וצי היאכטות הרחב, אנו מעמידים לרשות לקוחותינו את השירות היעיל והמקצועי ביותר בענף היאכטות בישראל.

תנו קפיצה להרצליה!

איך אפשר שלא ליהנות מהאווירה הקיצית המזמינה כשיאכט קלאב ממוקמת על המרינה בהרצליה. המיקום הנפלא, מעניק לשוהים בו את התחושה כאילו והיו ביעד יוקרתי בחו"ל. רק שהפעם מדובר בנקודת חמד שנמצאת ממש מעבר לפינה.

לרשותנו צי יאכטות גדול עם מגוון דגמים המתאימים למספרים שונים של אנשים. את היאכטות נוכל לצייד עבורכם עם מערכות הגברה, חטיפים וכיבוד, שתייה ומשקאות קלים ושלל הפתעות שונות.

צעד אחר צעד, נבין את סדר גודל האירוע ואת הקונספט שאתם מחפשים. צוות המפיקים שלנו ילווה אתכם לכל אורך הדרך ויבטיח שתפיקו ותיהנו מן האירוע האידיאלי ביותר, בדיוק כפי שדמיינתם אותו.

צרו איתנו קשר

אז מבלי להכביר עוד במילים, אם מתחשק לכם לשבור את השגרה ולצאת אל עבר האופק הגדול, אנו ממתינים לכם ונשמח לסייע לכם בכל הנדרש לתכנון אירוע בלתי נשכח.

Leave a Reply

Text Widget

Nulla vitae elit libero, a pharetra augue. Nulla vitae elit libero, a pharetra augue. Nulla vitae elit libero, a pharetra augue. Donec sed odio dui. Etiam porta sem malesuada.

תגובות אחרונות

    הזמינו יאכטה
    close slider

    מקור של ליד
    שם פרטי*
    טלפון נייד*
    דוא''ל
    מס משתתפים
    תאריך אירוע
    WhatsApp chat
    דילוג לתוכן